Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2014 17:15 - Вълненията на една новодомка
Автор: elenadyakova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3610 Коментари: 3 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Харесва ми новата квартира. Винаги съм си мечтала да живея в къща или поне малка кооперация, която обаче да има всички удобства на апартамент и да е на хубаво спокойно място с добри транспортни връзки. Не мислех, че в София ще успея, дори и под наем, да се доближа до мечтата си, но ето че стана. Макар и доста случайно. Въпреки че съм от провинцията, съм израсла в апартамент в панелен жилищен блок, покрай който в последните години се появиха два хотела със заведения.

 

Няма как поне в момента да си позволя да си закупя мечтаното жилище. Това със сигурност хазяинът няма да го продаде, но поне наемът е сносен. Реших все пак да реновирам малко жилището с възможно най-малко разходи. Категорично не желая и не мога да си позволя големи ремонти за временен дом. Не съм купувала нови мебели, изчистих основно, купих пердета, разни декоративни възглавнички и джунджурийки, а също така очаквам да станат готови в най-скоро време калъфите за диваните, фотьойлите и табуретките, които поръчах. Всъщност положението не е толкова плачевно откъм баня и кухня. Банята е с грозни плочки, но всичко е здраво и никъде няма мухъл и влага. Кухнята е с теракота, има си печка с фурна, пералня и миялна машина, двойна мивка (!) и като цяло доста ми харесва. Дограмата навсякъде е добре. Общо взето, най-плачевно е положението в дневната. Персийски килим, по-дърт от моя милост, с неразпознаваем първоначален цвят, а отдолу прокъсан балатум - май зелен на цвят. Доста се почудих дали да не занеса килима на автомивка и да си го ползвам, но накрая се отказах. И без това кой го знае какъв е грозен, по-добре да не му виждам истинския цвят, пък и имам алергия към прах. Балатумът е абсурд да остане. Колкото и да проучвах, най-евтиното и единственото възможно решение в моя случай се оказа ламинатът. Лесно се чисти, не задържа прах, пък и не е скъп. Поне магазини за ламиниран паркет в София бол. Хубавото е, че и ще мога да си избарам така нещата, че да се съчетаят цветово. Много е мрачно в момента обзавеждането, но с един хубав ламинат, имитация на светла дървесина, който ще ми се върже с гардероба и масичките, плюс пепеляворозовите калъфи на мебелите и малиновите декоративни възглавнички, мисля, че ще стане чудно. Много си мислех за бели шалтета (калъфи) за дивана и фотьойлите, но се отказах засега, че май трудно ще се поддържат. Но винаги мога да си поръчам и друг цвят, ако ми доскучае.



Тагове:   къща,   дом,   ламинат,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dohodat - :)
22.02.2014 15:18
интересно ...

www.dohodat.com
цитирай
2. tera - Абе, много ми е странно,
22.02.2014 17:47
как този битов пост, доста посредствен откъдето и да го погледнеш, е предизвикал такова масово четене, без коменари.
Постът е доста семпъл за такъв масов интерес, каква ли е причината.
Сигурно стар блогър с нови одежди и някой го помпи.
Иначе не си обяснявам подобна аномалия.

цитирай
3. elenadyakova - tera
28.02.2014 22:49
Имам доста приятели във фейсбук, където съм си пуснала линк към блога ми, в който си изразявам общо-взето лични неща. Не съм с претенциите, че ще напиша новата "Война и мир". За съжаление, за да коментираш тук, се изисква регистрация, каквато не мога да изисквам от приятелите си. Но във фейсбука си коментираме нещата.

Поздрави и по-малко да те тресе нервата :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elenadyakova
Категория: Забавление
Прочетен: 41710
Постинги: 8
Коментари: 26
Гласове: 45
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031